تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی
سرخط خبرها

صمدی: اشتباهات داوری در شکست نیان تأثیرگذار بود

  • کد خبر: ۱۴۱۱۷۹
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
صمدی: اشتباهات داوری در شکست نیان تأثیرگذار بود
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: اشتباهات داوری در ست چهارم بازی منجر به شکست نیان در این دیدار شد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حامد صمدی پس از شکست تیمش مقابل لبنیات هراز آمل بیان کرد: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم. لبنیات هراز آمل صدرنشین لیگ برتر است و بدون شکست در لیگ به این میدان پا گذاشته بود، اما ما هیچ نگاهی به جایگاه این تیم در جدول نداشتیم. بازیکنانم نیز عملکرد خوبی داشتند، اما یک اشتباه داوری در انتهای بازی در نتیجه بازی تأثیرگذار بود که به ضرر تیم ما شد.

وی ادامه داد: ضرر اصلی را در تعطیلات یک ماهه لیگ برتر متحمل شدیم. یک ماه از شرایط مسابقات دور بودیم. با وجود تلاش‌های زیادی که داشتیم، نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. یک ماه دوری از مسابقه مقداری در دو دیدار اخیر به ما ضرر زد. در هر دو دیدار می‌توانستیم نتیجه بگیریم، اما متأسفانه نتوانستیم از دو دیدار اخیر دست پر از بازی خارج شویم. امیدوارم این نتایج را در دیدار‌های آینده جبران کنیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد درباره شکست تیمش در دو ست ابتدایی بازی تصریح کرد: لبنیات هراز آمل تیم بسیار خوبی دارد، درحالی‌که نیان از بازیکنان جوانی تشکیل شده است. بازیکنانم حق دارند که در ابتدای کار شروع خوبی داشته باشند. با وجود اینکه از بازیکنان باتجربه‌ای نیز برخوردار هستیم، در دو ست ابتدایی عملکرد خوبی نداشتیم، اما از ست سوم به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم در ست چهارم به پیروزی برسیم که روی اشتباه داوری ست چهارم را هم واگذار کردیم. در واقع اشتباهات داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

صمدی اضافه کرد: اگر فدراسیون از تصمیماتش عقب‌نشینی نکند، قرار است امسال استانداردسازی سالن‌های والیبال کشور را مدنظر قرار دهد و تیم‌ها را مجاب کند از کف‌پوش استاندارد استفاده کنند. اگر فدراسیون امسال روی تصمیم خودش پابرجا باشد، می‌تواند در سال آینده روی ورود VAR برنامه‌ریزی کند که به تیم‌ها کمک زیادی خواهد کرد و تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر نخواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->